Ψηφιακό Marketing και Multichannel Επικοινωνία
cyberlaw — Tue, 14/06/2016 - 14:33
Η εκπαιδευτική ημερίδα Digital4Pharma διοργανώνεται φέτος για τρίτη συνεχή χρονιά έχοντας καθιερωθεί πλέον, ως επιτυχημένος θεσμός στο χώρο της επιμόρφωσης των στελεχών των εταιριών του χώρου της Υγείας. Με αντικείμενο την παρουσίαση των νέων τάσεων, πρακτικών και εργαλείων του ψηφιακού marketing και της multichannel επικοινωνίας, η ημερίδα επιδιώκει να διευρύνει το φάσμα των γνώσεων και δεξιοτήτων των στελεχών που απασχολούνται στους τομείς Marketing, Sales, Communication, Stakeholders Relations, Commercial Excellence και New Channels.
Στο πρώτο μέρος της ημερίδας, διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί και εξειδικευμένοι σύμβουλοι θα αναπτύξουν τη μορφή και τα μέσα προώθησης του επικοινωνιακού περιεχομένου, την αυξανόμενη αναζήτηση πληροφοριών για θέματα υγείας μέσω του διαδικτύου, βασικές μεθόδους αναγνωρισιμότητας στο χώρο του ψηφιακού marketing αλλά και νομικά πτυχές γύρω από την εφαρμογή του. Στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών θα παρουσιάσουν επίσης, σε ειδικά αφιερωμένη ενότητα, επιτυχημένες πρακτικές εφαρμογές από την Ελληνική αγορά.
Στο δεύτερο μέρος οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επιλεκτικά δύο από τα τέσσερα φροντιστήρια (workshops) και να εξοικειωθούν με νέα εργαλεία και πρακτικές από εξειδικευμένους παρόχους.
Η 3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Digital4Pharma διοργανώνεται από την GET2WORK με την ευγενική υποστήριξη του ΣΦΕΕ, της ΠΕΦ και της ΕΕΦΑΜ.
Αναλυτικά το Πρόγραμμα και δηλώσεις συμμετοχής εδώ:

Νομικό Έργο
News
- ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ
- Activity off-Facebook
- Profiling εργαζόμενου από τον εργοδότη
- Εγχειρίδιο για την προστασία των δεδομένων
- GDPR Συμμόρφωση: τα βασικά βήματα.
- GDPR Συμμόρφωση-Πόσο κοστίζει;
- GDPR και ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops)
- GDPR-Παροχή incentives για την λήψη συγκατάθεσης σε προωθητικές ενέργειες
- GDPR και ειδοποιήσεις για την λήψη προωθητικών μηνυμάτων
- Πιστοποίηση DPO